آشنایی کامل با سیم بکسل گوستاولف آلمان

سیم بکسل گوستاولف آلمان یکی از قدیمی ترین و نامی ترین تولید کننده سیم بکسل در دنیا می باشد. این کارخانه تامین کننده سیم بکسل بیشترین کارخانه های آسانسور سازی در دنیاست که در ایران هم بیشترین مصرف سیم بکسل از این کارخانه تامین می شود. گوستاولف سازنده سیم بکسل در تمامی سایزها و مدلها ( چپ گرد یا راست گرد – مغز فولاد یا کنف – تعداد رشته های متنوع ) است که تخصصی در حوزه آسانسور و جرثقیل های مختلف فعالیت میکند. این سیم بکسل در تمامی متراژ آن نوار سبز رنگ دارد (دقیقا مانند عکس) که این محصول به این طریق از محصولات تقلبی مستثنا می کند ضمن اینکه در زمان خرید حتما از فروشنده گواهی اصل بودن کالا دریافت نمایید. فروشگاه اینترنتی قطعات آسانسور افتخار این را دارد تمامی محصولات گوستاولف را همراه با گواهی اصالت کالا به خریداران محترم  ارائه نماید. در ادامه این سیم بکسل را به طور تخصصی تر بررسی می کنیم.

ابتدا بهتر است که بدانید سیم بکسل آسانسور چیست. سیم بکسل آسانسور و موارد مربوط به نصب و راه اندازی آن، یکی از مهم ترین بخش های نصب و مونتاژ آسانسور است. سیم بکسل همان طور که می دانید وظیفه جابجایی کابین را دارد. سیم بکسل فولادی که معمولا برای آویزان کردن کابین و وزنه های متعادل در سیستم های آسانسورها کاربرد بیشتری دارد، دارای ساختاری استاندارد هستند. این سیم ها از دسته هایی که دارای یک ساختار مدور هستند، ساخته شده است. دسته سیم ها یا رشته ها درسیم بکسل حول سیم مرکزی پیچیده شده و سپس این دسته سیم ها حول مغزی که هسته آن است و به صورت فیبری یا فولادی قرار می گیرد. این سیم ها شامل چند لایه سیم است، پیچیده می شوند. جنس هر یک از این سیم ها از فولادی است که به روش های مختلف هم چون کوره الکتریکی تولید می شوند. سیم بکسل گستاولف آلمان نیز به همین صورت با کیفیت بسیار بالا ارائه می شود.

گوستاولف آلمان برندی خوش نام

سیم بکسل گوستاولف آلمان سال زیادی است که به کشور وارد می شود و به عنوان یک برند بین المللی و مشهور، شناخته می شود.این سیم بکسل آسانسور گوستاولف در دو نوع مغز کنفی و مغز فولادی به بازار معرفی و عرضه می شود. باید به این نکته بسیار توجه کنید که این سیم بکسل تحمل بار با تعداد 152 سیم رشته ای با ترکیب و ساختار بسیار مناسب با هسته فیبری را دارا می باشد. در صورت بکسل کشی در حالت عادی و با میزان نرمال کششی به مقدار ۱۵۷۰ کیلوگرم می باشد. برای استفاده بهینه از این نوع سیم بکسل ها به شما پیشنهاد می دهیم که از استانداردهای سیم بکسل آلمان که در سایت مرجع آمده است، استفاده کنید.

سیم بکسل آسانسور گوستاولف آلمان,قیمت سیم بکسل گوستاولف آلمان,مشخصات سیم بکسل گوستاولف آلمان

این سیم بکسل آسانسور هم اکنون در بسیاری از پروژه های بسیار مهمی که برای محیط های اداری، مسکونی و حتی پاساژهای تجاری که استفاده زیادی از آن می شود، به کار گرفته شده است. این موضوع را باید بدانید که سیم بکسل گوستاولف آلمان دارای سه ویژگی مهم استحکام بالا، وزن کم و طول عمر زیاد می باشد. فولادی که در این سیم بکسل ها به کار گرفته شده از جنس بسیار مرغوبی می باش و از لحاظ کیفیت در درجه ی بالایی قرار خواهد گرفت. متریال اعلا حرف اول را در تولید این نوع سیم بکسل ها می زند. شما می توانید برای اطلاع از قیمت سیم بکسل و ارائه خدمات آسانسور در فروشگاه اینترنتی قطعات آسانسور هایت لیفت در تماس باشید.

چگونگی تشخیص سیم بکسل گوستاولف آلمان اصل و غیر اصل

معمولا بر روی سیم بکسل آسانسور گوستاولف خط سبز رنگی وجود دارد که آن را از دیگر سیم ها متمایز می کند. رنگ سیم بکسل دومین راه تشخیص آن است. سطح سیم بکسل گوستاولف اصل خاکستری بوده و معمولا به رنگ طلایی نیست.

نمایندگی-سیم-بکسل-گوستاولف-آلمان,سیم بکسل آسانسور گوستاولف آلمان,قیمت سیم بکسل گوستاولف آلمان

استاندارد سیم بکسل گوستاولف آلمان به چه صورت است؟

سیم بکسلی را می توان استاندارد تلقی کرد که علاوه بر داشتن استقامت کششی خوب توانایی خم شدن به مقدار کافی را داشته باشد. در واقع مسئله اصلی و مهم این است که سیم‌ هایی که توسط نصابان آسانسوری استفاده می شود خاصیت خمش را ندارد. سیم بکسل گوستاولف تمامی استانداردهای یک سیم بکسل معتبر را داراست و استحکام لازم را دارا می باشد.

کیفیت سیم بکسل گوستاولف به چه صورت است؟

کیفیت سیم بکسل آسانسور یکی از مواردی است که بر روی قیمت سیم بکسل آسانسور نیز تاثیر می گذارد. در صنعت آسانسور کیفیت حرف اول را می زند. ماده‌ی اولیه سازنده تعیین کننده کیفیت سیم بکسل است. تست درصد کربن و درصد آلیاژهای دیگری که داخل آن هست اگر مناسب باشد گویا کیفیت بالا سیم است. سیم بکسل قبل از تست کشش ابتدا باید داخل دستگاه تست ‌رفته و یک میلیون بار با ظرفیت مشخص شده اش مورد تست قرار گیرد تا کامل تشخیص داده شود که در چه عددی پاره می‌ شود. اگر همه‌ ی این مراحل تست انجام شد. در نهایت برای آن سیم یک تاییدیه استاندارد صادر می‌ شود و این سیم قابلیت ارائه به بازار را دارد.

نظرات برای این پست بسته شده است.